Levering

 

Levertijd

Na ontvangst van jouw betaling wordt jouw bestelling in behandeling genomen. Bestellingen die op een werkdag geplaatst en betaald zijn vóór 12:00 uur kunnen wij meestal diezelfde werkdag nog versturen.
Wil je de bestelling liever later ontvangen? Je kunt dan zelf op de afrekenpagina aangeven wanneer jij hem wilt ontvangen. (Let op! Dit geldt alleen voor pakketpost binnen Nederland.)
* Seizoensgebonden artikelen hebben buiten het betreffende seizoen een langere levertijd. En bij betaling door middel van overboeking moet je rekening houden met een levertijd van 1 extra werkdag.

Moment van leveren

In de regel (98% van de gevallen) bezorgt PostNL binnen 24 uur nadat deze door ons is aangeleverd. Wij plannen onze aanlevering bij PostNL daarom op 24 uur voor de gewenste bezorgdag. Met het barcodenummer (trackingnummer) dat wij jou per e-mail doorgeven nadat wij het pakket hebben aangeboden aan PostNL, kun jij jouw pakket volgen via track&trace.

Ben je niet thuis?

Ben jij of de geadresseerde niet aanwezig, dan wordt jouw bestelling/pakket bij de buren afgeleverd. Zijn die niet thuis, dan kan je de dag daarna jouw pakket ophalen bij een PostNL punt. De chauffeur laat dan ook een bericht achter met een “niet thuis code”. Jij kunt dan zelf via de site van postnl zien waar je jouw pakket kunt ophalen. BELANGRIJK: Als je het niet binnen één week ophaalt, stuurt de PostNL het naar ons terug!!

* Onze transporteur levert geen bestellingen af op postbussen, antwoordnummers of NAPO adressen.

Terug naar winkel