Klachten

 

Als je een klacht hebt over ons of een product van ons, vragen wij jou vriendelijk om dit zo snel mogelijk via een email aan onze verkoopafdeling te melden. Je krijgt dan van ons zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen antwoord, met daarin ons voorstel om tot een oplossing te komen.

Wat als we er samen niet uitkomen?
Wij vinden het erg belangrijk dat je als klant tevreden bent.
Toch kan het in zeldzame gevallen voorkomen dat wij er samen niet uitkomen. Omdat wij aangesloten zijn bij de Stichting Webshop Keurmerk is er de mogelijkheid van bemiddeling door deze Stichting. Meer details vind je in artikel 16 en 17 van onze algemene voorwaarden (voor consumenten).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Terug naar winkel