Skip to Store Area:

Winkelwagen :
0 items added.
Informatie
Verzendmethode
Contact

Bloemschikwinkel voor uw bloemschikmaterialen

Veel gestelde vragen



Account

Moet ik altijd een account aanmaken?
Nee, u hoeft geen account aan te maken om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen. U kunt ook als "Gast" bij ons bestellen.

Voordelen van het hebben van een account?
Wij bewaren alleen gegevens voor u, zodat sommige dingen voor u makkelijker gaan.
De voordelen van het hebben van een eigen account zijn:
  • - u kunt de status van uw bestelling zien
  • - u hoeft bij een volgende bestelling een aantal gegevens niet meer opnieuw in te vullen, waardoor de bestelprocedure voor u nog sneller verloopt
  • - u kunt zien welke artikelen u vroeger bij ons heeft besteld
  • - u kunt een verlanglijstje aanmaken voor artikelen die voor u interessant zijn.
  • - u kunt direct na betaling via Ideal uw digitaal boek/E-book downloaden.
Uw gegevens worden gegarandeerd niet doorgegeven aan derden.

Terug naar boven



Bestellen & Betalen

Hoe kan ik artikelen bestellen? Hoe werkt het bestelproces?
Nadere uitleg over het bestelproces in onze winkel vindt u op de pagina bestelproces .

Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW, maar exclusief verzendkosten.

Hanteren jullie een minimum-orderbedrag?
Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag.

Aan wie leveren jullie?
Wij leveren aan particulieren en bedrijven.

Hebben jullie ook een fysieke winkel waar ik langs kan komen?
Nee, wij hebben geen winkel waar u langs kunt komen.

Kan ik alleen via de website bestellen?
Ja, u kunt alleen een bestelling plaatsen via onze website.

Kan ik op elke dag van de week een bestelling bij jullie plaatsen?
Ja, u kunt 7 dagen van de week, 24 uur per dag, een bestelling bij ons plaatsen.

Als ik niet in Nederland woon, kan ik dan ook bij jullie een bestelling plaatsen?
Nee, helaas versturen wij op dit moment geen zendingen naar het buitenland.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, dit kan zolang de bestelling nog niet is betaald. U kunt een nog niet betaalde bestelling wijzigen door ons per e-mail (aan de verkoopafdeling) aan te geven, dat u uw bestelling wilt wijzigen. Wij zullen dan de huidige order annuleren en vragen u vervolgens om een nieuwe order te plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dit kan zolang de bestelling nog niet door ons is verzonden. Als u afziet van uw bestelling dan kunt u ons dit per e-mail ( aan de verkoopafdeling) doorgeven. Als de bestelling al betaald is, zullen wij uw geld terugstorten.

Hoe kan ik bij jullie betalen?
Afhankelijk van uw bestelling kunt u bij ons als volgt betalen:
  • - voor bestellingen onder de € 15,00 (inclusief verzendkosten) via vooruitbetaling op giro 32739 (IBAN nummer NL63INGB0000032739) t.n.v. Bloemschikwinkel.nl
  • - voor bestellingen boven de € 15,00 (inclusief verzendkosten) via Ideal (Ideal-betalingen worden voor ons afgehandeld door Card Gate+) of via vooruitbetaling op giro 32739 (IBAN nummer NL63INGB0000032739)
  • - voor alle bestellingen: onder rembours. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Zie voor meer informatie op de pagina verzendkosten.

Kan ik ook op rekening betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Terug naar boven



Cadeau- & Kortingsbonnen

Als ik een kortingsbon heb ontvangen, waar kan ik deze dan invoeren?
Heeft u van ons een kortingsbon ontvangen, dan kunt u deze binnen de geldigheidstermijn (vermeld op de bon) invoeren tijdens de bestelprocedure. Als u een artikel heeft geplaatst in de winkelwagen dan komt u op de pagina van de winkelwagen. Hier ziet u een veld voor het invoeren van cadeaubon- of kortingscodes. Heeft u uw code ingevoerd en geactiveerd dan ziet u direct dat de korting op het orderbedrag in mindering is gebracht.

Wat kan ik doen met een cadeaubon?
Een cadeaubon kan gebruikt worden voor het betalen van een deel van de kosten van uw bestelling. U voert de code op deze bon in op het daarvoor bestemde vak in de winkelwagenpagina. Direct na het activeren van deze code wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag.
Het is niet mogelijk om contant geld terug te krijgen voor cadeaubonnen. Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 2 jaar na de datum van uitgifte. De geldigheidsduur staat op de bon vermeld.


Terug naar boven

Voorraad

Wat als jullie niet alles op voorraad hebben van mijn bestelling?
Wij hebben van (nagenoeg) alle artikelen ruime voorraad. Toch kan het voorkomen dat een artikel – afhankelijk van het door u gevraagde aantal - niet direct leverbaar is. Is dit het geval, dan wordt u bij het plaatsen van het artikel in de winkelwagen door het systeem hierover ingelicht. Mocht dit niet het geval zijn dan ontvangt u altijd van ons een e-mail met de verwachtte levertijd. Is een artikel dat u besteld heeft helemaal niet meer verkrijgbaar dan bieden wij u een alternatief aan. Niet direct leverbare artikelen worden dan kostenloos nagezonden.

Terug naar boven



Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

Webshop met scherp geprijsde bloemschikmaterialen. Hét adres voor iedere bloemschikker!