Skip to Store Area:

Winkelwagen :
0 items added.
Informatie
Verzendmethode
Contact

Bloemschikwinkel voor uw bloemschikmaterialen

Klachten & Retourneren


Klachten & Retour zenden


Moet ik mijn bestelling na levering controleren?
Wij adviseren u om uw bestelling na ontvangst altijd direct te controleren of er geen gebreken zijn aan de artikelen en of de aantallen kloppen. Is iets niet in orde, dan vragen wij u dit direct aan ons per e-mail aan de verkoopafdeling te melden zodat wij samen met u naar een oplossing kunnen zoeken.

Wat als ik niet tevreden ben?
Het kan altijd voorkomen dat het artikel dat u besteld heeft niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt dan het artikel binnen 14 dagen indien mogelijk in orginele verpakking en ongebruikt retourneren. Wel is het nodig om hier vooraf met ons overleg over te hebben per e-mail via onze verkoopafdeling, want mogelijk vinden wij met elkaar een betere oplossing. Eventuele schade doordat artikelen beschadigd, gebruikt of incompleet zijn, zal door ons bij u in rekening gebracht worden. Deze 14 dagen bedenktermijn geldt uitsluitend voor consumenten.

Bij de retourzending moet een kopie van de factuur en een ingevuld retourformulier worden meegezonden. Dit formulier kunt u downloaden door hier te klikken om naar ons retourformulier te gaan.
Let wel op, de kosten en het risico van het retourzenden zijn voor uw rekening. De bezorgkosten om het artikel afgeleverd te krijgen (van Bloemschikwinkel.nl naar u), krijgt u na retourzending terug, tenzij de initiële aanschaf uit meerdere artikelen bestond en u niet alle artikelen retourneert.
Deze mogelijkheid tot retourzenden geldt niet voor gedownloade producten, e-Books of digitale boeken, noch voor gepersonalificeerde producten (bijvoorbeeld lint dat bedrukt is met een door u opgegeven tekst).
Voor meer informatie, zie onze algemene voorwaarden.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug als ik iets retour zend?
U ontvangt uw geld binnen veertien dagen (meestal sneller) retour, maar niet eerder dan dat wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd.

Wat als een artikel stuk bij mij aankomt?
Hoewel wij alle artikelen zorgvuldig controleren voordat we ze versturen, kan er altijd een beschadiging ontstaan. Wij vragen u om dit direct aan ons per e-mail te melden. Wij zullen dan samen met u naar een goede oplossing zoeken.

Hoe is uw klachtenprocedure?
Als u een klacht heeft over ons of een product van ons, verzoeken wij u vriendelijk om dit zo snel mogelijk via een email aan onze verkoopafdeling te melden. U krijgt dan van ons zo spoedig mogelijk antwoord, met daarin ons voorstel om tot een oplossing te komen.

Wat als we er samen niet uitkomen?
Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent. Toch kan het in zeldzame gevallen voorkomen dat wij er samen niet uitkomen. Omdat wij aangesloten zijn bij de Stichting Webshop Keurmerk is er de mogelijkheid van bemiddeling door deze Stichting. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan u als consument het geschil voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Door ons lidmaatschap van de Stichting Webshop Keurmerk zijn wij verplicht de uitspraak van deze geschillencommissie ten opzichte van u als consument als bindend te beschouwen. Meer details vindt u in artikel 15 en 16 van onze algemene voorwaarden (voor consumenten).


Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten.

Webshop met scherp geprijsde bloemschikmaterialen. Hét adres voor iedere bloemschikker!